mynameissofie

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie Herrgård - 31 mars 2011 18:28

                                          ....Vi säger så!

Hej hej!!!    idag har ja varit i skolan konstigt va??    haha ja det var väl som vilken skol dag som helst vi körde bollruta och det blev bråk som vanligt orkar inte lyssna    vet ej vad ja ska skriva tat lungt jag kommer att skriva mer och om mer saker loooooovar puss och kram!

Hej då! 

Av Sofie Herrgård - 26 mars 2011 10:46

Hello!!! Nu ska jag på riktigt börja blogga!!! Jag var på klassfest igår. Det var väl som andra fester jag vann inget, eller jo jag vann ett tröst pris en liten kexchoklad   ehh ja jag vill att ni som läser bloggen skulle kunna hjälpa mig jag e lite ny ni kan ge mig utmaningar och ge tips på vad jag kan skriva ge hår tips ja så bloggen blir roligare att läsa  

Hej då!!!    

Av Sofie Herrgård - 21 mars 2011 20:41

hej hej bloggen jag är jätte lessen att jag inte har skrivit på ett tag  men jag har inte haft tid   men jag ska börja blogga mer   här kommer en kluring

Hitta c:et eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  nu får ni hitta det hej då ses imorron!  

Av Sofie Herrgård - 11 mars 2011 11:42

hej hej bloggen!!! Ida har ja varit hemma    tråkit ja har inget att göra så det e bara tråkigt att va hemma jag har kolla på tv varit inne på facebook (fb) där hade jag bara 3 händelser    ja det e inte kul att va sjuk man har ont eller har feber ja men vad kan man göra   jag vet att ja inte skrivit på länge men jag ska börja blogga mer. En fråga bara om någon som läser detta vet någon hur man gör en header till en blogg??? om någon vet komentera eller skriv fråga tack  

Av Sofie Herrgård - 4 mars 2011 19:43

hej hej   


Ida har ja Bowlat   de var KUL ja  förlorade (som vanligt)   

pappa vann (fast han inte körde me staket) jag körde me staket   

asså ja har inte så mycket att skriva   vi åt kina mat när vi kom hem   MUMS

Hej då (ren) nu ska ja kolla på lets dance (kl 8 alltså)     

Av Sofie Herrgård - 4 mars 2011 13:53

hej hej nu ska det komma lite bilder så att den blir roligare att läsa   

Jag prövar jag e lite ny på det här

    prövat SÅ SÖÖÖÖÖÖTA HÄSTAR LOVE DEM

 

Av Sofie Herrgård - 3 mars 2011 19:36

 hej hej!!!!   (skål)


Första gången här!!!   här kmr en interjuv me ingen mindre än Sofie Herrgård!!!  

Namn: Sofie

Ålder: 10 år

Intressen: konståkning, fotboll, rida och gitarr

Favoritdjur: Häst och katt

Favorit ämne i skolan: svenska och engelska

Det är lite fakta ialla fall.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Herrgård

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur många c:en är det??? ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
 5
 42
 84
 100

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards