mynameissofie

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Hello everybody!!!!!!!

Av Sofie Herrgård - 26 mars 2011 10:46

Hello!!! Nu ska jag på riktigt börja blogga!!! Jag var på klassfest igår. Det var väl som andra fester jag vann inget, eller jo jag vann ett tröst pris en liten kexchoklad   ehh ja jag vill att ni som läser bloggen skulle kunna hjälpa mig jag e lite ny ni kan ge mig utmaningar och ge tips på vad jag kan skriva ge hår tips ja så bloggen blir roligare att läsa  

Hej då!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Herrgård - 26 april 2011 18:34

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har en annar blogg och jag ska skriva mer här kommer en påsk bild Påsk ägg :) här kommer bra musik tips alla selena gomez låtar älskar henne alla miley cyrus låtar älskar henne oxå alla b...

Av Sofie Herrgård - 9 april 2011 15:59

hej hej!!! Sitter och lyssnar på spotify e väldigt trött i går gick jag hem efter skolan halv 2 till en kompis ja va där till ungefär 6 när jag kom hem skulle ja till en annan kompis och sova över där vi gick och la oss typ 10 men vi somna 12 haha   ...

Av Sofie Herrgård - 2 april 2011 18:01

hej hej ida ha ja vart hemma elr ja var på konståkning i morse och gissa vad ja tog ett märke nu e ja så glad att ja inte kan sluta le så ni kan tänka er hur ja ser ut   haha ja har ett piano och en gitarr   så de har jag spelat på kolla in det här j...

Av Sofie Herrgård - 1 april 2011 19:35

  Hej hej  Tips nr 1 är jag tycker att ni som läser det här ska börja med att gå in på Glitteryourway.com där kan man göra så här Vad tycks?? Den blev snygg inte sant!! Haha det liksom GLITTRAR och tips nr 2 är att ni måste höra Duffy-Warwick Avenu...

Av Sofie Herrgård - 31 mars 2011 18:28

                                          ....Vi säger så! Hej hej!!!    idag har ja varit i skolan konstigt va??    haha ja det var väl som vilken skol dag som helst vi körde bollruta och det blev bråk som vanligt orkar inte lyssna    vet ej vad j...

Presentation


Sofie Herrgård

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur många c:en är det??? ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
 5
 42
 84
 100

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards